Scans en kopieën bestellen

Vanwege de transitie naar een nieuw IBL-systeem, zal het met ingang van 19 november 2018 niet meer mogelijk zijn om IBL-aanvragen te doen met een eigen IBL-account. Uiteraard blijft het mogelijk om IBL-aanvragen te doen via de aanvraagformulieren op de KB-website. Tot 19 november kunnen openstaande tegoeden nog gebruikt worden. Ongebruikte tegoeden kunt u tot 1 juli 2019 terugvragen via het formulier Opheffing IBL-accounts en terugbetaling saldo.

U kunt bij de KB scans of kopieën bestellen van materiaal uit onze eigen collectie of dat van andere bibliotheken. Wij vragen daarvoor een vergoeding. De tarieven zijn verschillend voor particulieren en voor bedrijven of instellingen.

Voor particulieren

Artikelen en scans:

Scans en foto’s uit publicaties in de KB-collectie:

Voor bedrijven of instellingen

Wij kunnen alleen bestellingen uitvoeren van bedrijven en instellingen die geregistreerd zijn. Neem hiervoor contact op met ibl@kb.nl

Artikelen en scans:

Scans en foto’s uit publicaties in de KB-collectie:

IBL account aanvragen