JAN
Jaar:
1995
Hoofdredactie/Eindredactie:
Marie Nanette Schaepman
Vormgeving:
Karen Freen
Uitgeverij:
Bloom Publishing / Telegraaf Tijdschriften Groep

JAN. Zo heet het nieuwe no-nonsense tijdschrift dat sinds oktober 2005 maandelijks in het overvolle tijdschriftenvak van de kiosk te vinden is. Een magazine voor een nieuwe generatie moderne dertig-plusvrouwen met een volle agenda en een fantastisch, maar soms ook ingewikkeld bestaan. Het tijdschrift besteedt - in tegenstelling tot vele andere glossy's - nauwelijks aandacht aan de verhalen van bekende Nederlanders en buitenlandse sterren. Met uitzondering van het 'Grote Interview' komen in JAN vooral sterke, levenslustige vrouwen aan het woord die nadrukkelijk niet beroemd zijn. Zij vertellen over relaties, het verwerken van een scheiding, werk & geld, opvoeding, het verlies van een kind, vriendinnenergernissen en het maken van keuzes in het leven. Daarnaast is er veel ruimte voor modereportages, beauty, gezondheid, lekker eten en de leuke dingen in het leven. JAN staat voor 'Just Another Name' en daarmee is het karakter van het tijdschrift direct duidelijk: oerhollands zonder nonsens! (CA)

Aanvragen

Nr. 1, oktober 2005

Nr. 1, oktober 2005